Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження"

Маловицька, Л. Ф. (2009) Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 8-13. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (337kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізується художньо-теоретична спадщина німецького драматурга, режисера і теоретика театру Б. Брехта. Спираючись на наявні результати історико-літературних, театрально-критичних, біографічних та інших досліджень, автор здійснює спробу комплексного естетичного аналізу першоджерел, теоретичних засад та мистецьких здобутків епічного театру, особливо наголошуючи при цьому на провідній ролі естетичної категорії наївного як філософської квінтесенції брехтівського методу художнього відтворення дійсності.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
P Мова та література > PT Німецька література
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра філософії та політології
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 22 Жов 2009 10:27
Останні зміни: 04 Жов 2016 19:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2994

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу