Маловицька Л. Ф. (2009) Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 8–13. ISSN 2076-6173.
2_44.pdf
Завантажити (337kB) | Preview
Анотація
У статті аналізується художньо-теоретична спадщина німецького драматурга, режисера і теоретика театру Б. Брехта. Спираючись на наявні результати історико-літературних, театрально-критичних, біографічних та інших досліджень, автор здійснює спробу комплексного естетичного аналізу першоджерел, теоретичних засад та мистецьких здобутків епічного театру, особливо наголошуючи при цьому на провідній ролі естетичної категорії наївного як філософської квінтесенції брехтівського методу художнього відтворення дійсності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) P Мова та література > PT Німецька література |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 10:27 |
Оновлення: | 04 Жовт 2016 19:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2994 |