Фізичний розвиток майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти як основа формування здоров’я у дітей дошкільного віку

Сорочинська, О. А., Павлюченко, О. В., Семенович, Яна (2019) Фізичний розвиток майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти як основа формування здоров’я у дітей дошкільного віку. Нові технології навчання: збірник наукових праць. с. 267-274.

[img]
Перегляд
pdf
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Метою цієї роботи є моніторинг стану фізичного розвитку майбутнього педагога закладів дошкільної освіти як основи ефективного здійснення педагогічної діяльності, спрямованої на збереження, зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку та формування навичок ведення здорового способу життя. Конкретизовано критерії комплексної оцінки стану здоров’я людини. Виокремлено фактори впливу на здоров’я (спадковість, антропогенні та природні фактори, соціально-економічний статус батьків, організація освітнього процесу) та здійснено їх характеристику. Презентовано узагальнені експериментальні результати анкетування та антропометричного дослідження рівня фізичного розвитку студентів, майбутніх працівників закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано авторський досвід мотивування студентів під час навчального процесу щодо ведення здорового способу життя і збільшення фізичної активності. Перспективи подальших студіювань вбачаємо у дослідженні рівня стресостійкості майбутніх педагогів. Практичне значення полягає в удосконаленні освітніх програм підготовки майбутніх працівників закладів дошкільної освіти, що дозволить підвищити рівень мотивації ведення активного здорового способу життя. Оригінальність дослідження забезпечується власним багаторічним викладацьким досвідом роботи у системі вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 16 Січ 2020 13:28
Останні зміни: 16 Січ 2020 13:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30496

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу