Алгоритмічні підходи до формування професійної компетентності сучасних фахівців-реабілітологів

Маркович, Олексій, Коробко, Лариса, Рижковський, Володимир, Чижишин, Борис (2019) Алгоритмічні підходи до формування професійної компетентності сучасних фахівців-реабілітологів. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). с. 277-283. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (402kB) | Перегляд

Опис

Актуальність теми дослідження. Модернізація медичної освіти в Україні зумовлена необхідністю покращення здоров’я української нації, якісного рівня її життєдіяльності. У зв’язку з тим, що медичні працівники в тому числі і реабілітологи «працюють» з людським організмом постає питання удосконалення навчання шляхом впровадження алгоритмічних технологій. Мета і методи дослідження. Експериментально обґрунтувати дієвість впливу алгоритмічних технологій на якість підготовки професійної компетентності фахівців з фізичної терапії, ерготерапії (майбутніх медичних реабілітологів). Основою проведення педагогічного експерименту були практичні зрізи в контрольній (займались звичайно) і експериментальній (займались за алгоритмами) групах в кінці засвоєння предмету «Травматологія і ортопедія (за професійним спрямуванням)» зі спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія». Результати роботи. Проведені дослідження показали, що студенти експериментальних груп показали більш високу професійну компетентність за усіма показниками – середнім балом, загальною і якісною успішністю. Ключові висновки. Таким чином визначено, що в умовах алгоритмічного підходу до формування професійної компетентності майбутніх реабілітологів відбувається шляхом послідовного засвоєння взаємопов’язаних навчальних дій і операцій, а саме: теоретичне вивчення і практичне відпрацювання закладених в освітньо-кваліфікаційній характеристиці випускника простих навичок і вмінь на основі відповідних алгоритмів; відпрацювання складних комбінованих і комплексних алгоритмів діяльності на основі раніше засвоєних простих алгоритмів; поступова відмова від алгоритмічного поетапного виконання дій з використанням інструктивної підтримки і перехід на автоматизовану діяльність; складання власних алгоритмів виконання професійних дій з елементами творчості відповідно до особливостей психічної діяльності та фізіологічних властивостей свого організму.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісно-спрямоване навчання, алгоритмічні технології викладання, підготовка реабілітологів
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 04 Лют 2020 22:09
Останні зміни: 04 Лют 2020 22:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30680

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу