Гилярська, О. І.
(2019)
Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу.
Андрагогічний вісник (10).
с. 53-61.
Опис
У статті представлено результати історичного досвіду красномовства з погляду педагогічної риторики. Установлено, що формування риторичної компетентності неможливе без осмислення спадщини педагогічної риторики. На основі аналізу праць науковців досліджено становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Виявлено, що в наведених фактах простежуються закономірності риторичного і розвивального підходів у мовленні педагогів. Встановлено, що в основі принципів вітчизняної педагогічної риторики лежать положення античної класичної риторики, розвинуті на основі власної культури та освіти, і християнські впливи. Визначено перспективи дослідження проблеми розвитку педагогічної риторики.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |