Мельниченко Р. К. (2019) Застосування технології портфоліо при підготовці вчителя біології. Нові технології навчання (92). С. 203–210.
|
Текст
Download (279kB) | Preview |
Анотація
У статті систематизовано і узагальнено поняття “портфоліо” в освітньому процесі. Здійснено аналіз його структури і типології; обґрунтовано роль портфоліо у професійній підготовці учителів та узагальнено власний методичний досвід використання портфоліо при підготовці вчителів біології в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Портфоліо суттєво доповнює методи традиційного оцінювання і є об‟єктивним критерієм визначення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх учителів. Ця технологія сприяє систематизації знань; розвитку професійних умінь і креативності студентів; стимулює їхню науково- дослідницьку діяльність і рефлексію; сприяє саморозвитку студентів і виробленню власного педагогічного стилю.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | портфоліо, підготовка вчителя біології, педагогічна технологія, автентичне оцінювання, професійна компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 22 Черв 2020 06:43 |
Оновлення: | 22 Черв 2020 06:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31198 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |