Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування технології портфоліо при підготовці вчителя біології

Мельниченко Р. К. (2019) Застосування технології портфоліо при підготовці вчителя біології. Нові технології навчання (92). С. 203–210.

[thumbnail of 92-збірник НТН ред последний 2020-203-210 (1).pdf]
Preview
Текст
92-збірник НТН ред последний 2020-203-210 (1).pdf

Завантажити (279kB) | Preview

Анотація

У статті систематизовано і узагальнено поняття “портфоліо” в освітньому процесі.
Здійснено аналіз його структури і типології; обґрунтовано роль портфоліо у професійній підготовці
учителів та узагальнено власний методичний досвід використання портфоліо при підготовці вчителів
біології в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Портфоліо суттєво
доповнює методи традиційного оцінювання і є об‟єктивним критерієм визначення рівня
сформованості професійної компетентності майбутніх учителів. Ця технологія сприяє
систематизації знань; розвитку професійних умінь і креативності студентів; стимулює їхню науково-
дослідницьку діяльність і рефлексію; сприяє саморозвитку студентів і виробленню власного
педагогічного стилю.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: портфоліо, підготовка вчителя біології, педагогічна технологія, автентичне оцінювання, професійна компетентність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 22 Черв 2020 06:43
Оновлення: 22 Черв 2020 06:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31198

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу