Мельниченко Р. К. (2019) Застосування технології портфоліо при підготовці вчителя біології. Нові технології навчання (92). С. 203–210.
92-збірник НТН ред последний 2020-203-210 (1).pdf
Завантажити (279kB) | Preview
Анотація
У статті систематизовано і узагальнено поняття “портфоліо” в освітньому процесі.
Здійснено аналіз його структури і типології; обґрунтовано роль портфоліо у професійній підготовці
учителів та узагальнено власний методичний досвід використання портфоліо при підготовці вчителів
біології в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Портфоліо суттєво
доповнює методи традиційного оцінювання і є об‟єктивним критерієм визначення рівня
сформованості професійної компетентності майбутніх учителів. Ця технологія сприяє
систематизації знань; розвитку професійних умінь і креативності студентів; стимулює їхню науково-
дослідницьку діяльність і рефлексію; сприяє саморозвитку студентів і виробленню власного
педагогічного стилю.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | портфоліо, підготовка вчителя біології, педагогічна технологія, автентичне оцінювання, професійна компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 22 Черв 2020 06:43 |
Оновлення: | 22 Черв 2020 06:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31198 |