Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю

Калініна Л. В., Прокопчук Н. Р. (2020) Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. ISSN 2311-5491

[img]
Preview
Текст
Download (433kB) | Preview

Анотація

В статті розглядаються актуальні питання можливостей інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи в руслі нової освітньої реформи в Україні. Інтегрований підхід розглядається авторами базовим методичним напрямом, що спрямований на розкриття творчих сил і потенційних можливостей старшокласників, стимулює їхнє бажання та розвиток самоосвіти та самовдосконалення. Автори акцентують увагу на ефективності та перевагах даного підходу в навчанні іноземної мови учнів філологічного профілю; розкривають суть інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілю; наводять характерні психологічні та лінгвістичні особливості учнів старшої школи, серед яких великий словниковий та мовленнєвий запас, швидка мовленнєва реакція на прослухане/побачене, інтелектуальна ініціатива, наявність дослідницької компетентності, потреба в творчості та інші. Розглядаючи інтегрований урок одним із нововведень сучасної методики, що розвиває потенціал самих учнів, спонукає до осмислення та знаходження причинно-наслідкових зв’язків, розвитку логічного мислення та комунікативних здібностей, автори конкретизують ряд навчальних цілей для здійснення ефективного інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілюю, а саме: значне розширення мовного інвентарю, формування вмінь володіння моделями вербальної та невербальної комунікації. Автори описують та деталізують інтегровані вміння навчання іноземної мови та культури. Стаття містить приклади інтерактивних завдань інтегрованих уроків з англійської мови учнів старшого етапу навчання філологічного профілю на прикладі теми “Arts”. До кожного завдання надаються роз’яснювальні методичні коментарі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтегрований підхід навчання, метапредметна інтеграція, інтегративні уроки, філологічний профіль, інтегровані вміння, навчання мови і культури, старшокласники
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 23 Черв 2020 12:50
Оновлення: 23 Черв 2020 12:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31212

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу