Вознюк, О. В., Шатило, В. (2020) Адаптація наукових даних та життєвих фактів до викладання предметів духовно-морального спрямування. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». (94). с. 60-64.
|
Text
Download (438kB) | Перегляд |
Опис
Стаття присвячена проблемі адаптації наукових даних та життєвих фактів до викладання предметів духовно-морального спрямування. Наводяться деякі наукові дані та життєві факти, котрі ілюструють окремі аспекти релігійного сприйняття дійсності. Показано, що існує певне узгодження наукового й релігійного способів осягнення світу людиною. За таких умов обґрунтовується новий гносеологічний постулат, який демонструє розроблений новий метод компенсуючого пізнання. Аналіз пізнання дозволяє говорити про нього як про процес, що має амбівалентно-компенсуючий характер, оскільки пізнання виявляє дві стратегії – раціональну (науково-теоретичну) та ірраціональну (релігійно-міфологічну), які компенсують (анігілюють, поглинають) одна одну: кожна з поданих стратегій як окремо взятий процес виявляється нездатною до адекватного відображення світу, що передбачає взаємну компенсацію цих двох полярних способів відображення, осягнення й освоєння людиною самої себе та навколишнього світу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | предмети духовно-морального спрямування, прагматично-технократична орієнтація сучасної молоді, глобалізаційно-технократичні тенденції сучасного світу, новий гносеологічний постулат, метод компенсуючого пізнання. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BL Релігія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент І.О. Денисюк |
Дата внесення: | 23 Черв 2020 17:19 |
Останні зміни: | 23 Черв 2020 17:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31266 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |