Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів

Рудницька Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 197–202.

[img]
Preview
Текст
Download (340kB) | Preview

Анотація

Виконання дослідницьких робіт порівняно з іншими формами навчальної діяльності дозволяє найбільш ефективно й поступово здійснити перехід від традиційного підходу в навчанні до нового, продуктивного навчання. За допомогою використання дослідницького підходу в навчальному процесі можна розвинути такі універсальні здібності й компетентності учнів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Проблемне навчання,розвиток,пізнавальна самостійность
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 20 Лист 2020 07:18
Оновлення: 20 Лист 2020 07:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31774

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу