Рудницька Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 197–202.
Preview
ст. пробл. навч..pdf
Завантажити (340kB) | Preview
Анотація
Виконання дослідницьких робіт порівняно з іншими формами навчальної діяльності дозволяє найбільш ефективно й поступово здійснити перехід від традиційного підходу в навчанні до нового, продуктивного навчання. За допомогою використання дослідницького підходу в навчальному процесі можна розвинути такі універсальні здібності й компетентності учнів
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Проблемне навчання,розвиток,пізнавальна самостійность |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 20 Лист 2020 09:18 |
| Оновлення: | 20 Лист 2020 09:18 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31774 |
| ДСТУ 8302:2015: | Рудницька Н. Ю. Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020. С. 197–202. |


