Процик, М.
(2020)
Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач.
Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.
с. 194-197.
Опис
Логічне мислення є вищим ступенем розумового розвитку дитини, проходить тривалий шлях розвитку. Воно характерне тим, що здійснюється у формі абстрактних понять і міркувань. Логічне мислення, на відміну від практичного, здійснюється тільки словесним шляхом. Навчання дитини доказу вимагає від нього сформованості умінь правильно міркувати, що безпосередньо виявляється через правильність математичної мови дитини. Математична мова і уміння правильно міркувати тісно пов’язані один з одним.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |