Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач

Процик М. (2020) Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 194–197.

[thumbnail of процик.PDF]
Preview
pdf
процик.PDF

Завантажити (410kB) | Preview

Анотація

Логічне мислення є вищим ступенем розумового розвитку дитини, проходить тривалий шлях розвитку. Воно характерне тим, що здійснюється у формі абстрактних понять і міркувань. Логічне мислення, на відміну від практичного, здійснюється тільки словесним шляхом. Навчання дитини доказу вимагає від нього сформованості умінь правильно міркувати, що безпосередньо виявляється через правильність математичної мови дитини. Математична мова і уміння правильно міркувати тісно пов’язані один з одним.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Розвиток, логічне мислення, урок, математика, розв'язування, складена, задача
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 27 Лист 2020 08:13
Оновлення: 27 Лист 2020 08:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31837
ДСТУ 8302:2015: Процик М. Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 194–197.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу