Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів

Клименюк Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). С. 133–139.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (252kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано сучасні підходи до обґрунтування необхідності спеціальної підготовки майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Автор на основі вивчення польських, українських, російських досліджень у галузі обдарованості пропонує своє бачення сутності та структури готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 399 не знайдено.
Дата подачі: 03 Лист 2009 13:06
Оновлення: 14 Серп 2015 20:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3225

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу