Павлюченко, О. В., Єрмошина, Т. В.
(2021)
Використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в новій українській школі.
Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія (66).
с. 12-17.
Опис
У статті розглянуто можливість використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в закладах
середньої освіти. У контексті Нової української школи важливим є формування у здобувачів освіти екологічної
грамотності й прагнення до здорового життя. Педагогіка партнерства й компетентнісний підхід потребують
застосування нових форм і методів навчання, заснованих на співпраці учнів, батьків та вчителів. Лепбукінг є
прикладом такої взаємодії і його використання доречне для учнів будь-якого віку. Авторами з’ясовано, що цю
інноваційну технологію можна використовувати як на уроках, так і для проведення позаурочних заходів, вона може
стати основою при вивченні будь-якої біологічної теми. Запропоновано рекомендації щодо багаторазового
використання лепбуків та їх модифікацій. Доведено, що лепбукінг доцільно використовувати в освітньому процесі,
оскільки ця технологія дає можливість поєднувати навчання і творчість, індивідуальну і групову роботу учнів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |