Текст німецькомовної реклами: лінгвістичний вимір

Баюн К. Й., Тараба І. О., Борковська О. В. (2021) Текст німецькомовної реклами: лінгвістичний вимір. Advanced Discoveries of Modern Science: Experience, Approaches and Innovations. II International Scientifik and Theretical Conference, 29 October, 2021, Amsterdam, The Netherlands. Volume 2.. С. 22–25.

[img]
Preview
Текст
Download (321kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Оксана Борковська
Дата подачі: 31 Жовт 2021 21:52
Оновлення: 31 Жовт 2021 22:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33315

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу