Шилонова, В., Кляйн, В., Гладуш, В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (15). с. 240-257.
|
Text
Download (716kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | кандидат психологічних наук Л.О. Котлова |
Дата внесення: | 12 Січ 2023 09:35 |
Останні зміни: | 12 Січ 2023 09:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35821 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |