АВС-аналіз як дієвий аналітичний інструмент в системах маркетингу та менеджменту закладів ресторанного господарства

Іваненко В. О., Боцян Т. В., Клімова І. О. (2022) АВС-аналіз як дієвий аналітичний інструмент в системах маркетингу та менеджменту закладів ресторанного господарства. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі (7). С. 5–15. ISSN 2786-4820

[img]
Preview
Текст
Download (499kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 31 Січ 2023 10:24
Оновлення: 31 Січ 2023 10:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35969

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу