Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи

Сорочинська, О. А., Олійник, Д. С., eds. (2023) Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи. Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».

[img]
Перегляд
pdf
Download (2MB) | Перегляд

Опис

У збірнику представлені результати наукового пошуку науковців, педагогів-практиків та здобувачів вищої освіти. Наукові праці висвітлюють дослідження різних напрямів удосконалення вітчизняної системи дошкільної освіти та підготовки майбутніх фахівців з дошкільеої освіти, використання інноваційних технологій, форм, методів в управлінській діяльності та в роботі вихователів. Тематика наукових матеріалів представлена 6 напрямками наукових досліджень, які охоплюють різноманітні аспекти дошкільної освіти, а саме: методологія і практика реалізації сучасних концепції, стандарту та програм розвитку дітей раннього й дошкільного віку; інновації в управлінні та методичному забезпеченні якості освітнього процесу в ЗДО; інноваційні моделі та практики інклюзивної освіти дітей дошкільного віку; технології реалізації середовищного підходу в освітньому процесі ЗДО; формування в дітей старшого дошкільного віку готовності до навчання в Новій українській школі; підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць адресується науковцям, педагогам–практикам, майбутнім вихователям ЗДО, завідувачам, методистам та всім шанувальникам дошкільної освіти.

Тип елементу : Книга
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 22 Трав 2023 09:59
Останні зміни: 22 Трав 2023 09:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36875

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу