Формування кроскультурної грамотності учнів при вивченні іноземної мови в контексті діалогу культур

Гордієнко, Л. Л. (2004) Формування кроскультурної грамотності учнів при вивченні іноземної мови в контексті діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 87-91.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (128kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджується роль кроскультурної грамотності учнів як компонента глобальної освіти та її значення для налагодження діалогу культур. Аналізуються різні погляди щодо поняття "діалог культур". Автор доводить, що вивчення іноземної мови слід спрямовувати на виховання готовності до діалогу культур.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач, що депонує: О.В. Роговченко
Дата внесення: 08 Груд 2008 13:46
Останні зміни: 14 Серп 2015 13:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/385

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу