Критерії, показники та рівні сформованості професійних умінь учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства

Зимовець О. А. (2023) Критерії, показники та рівні сформованості професійних умінь учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Нові технології навчання (97). С. 71–79. ISSN 2710-3579

[img]
Preview
Текст
Download (433kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Професійна підготовка, професійні вміння, вчителі гуманітарних дисциплін, критерії, показники та рівні сформованості вмінь, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційні технології.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Olena Zymovets
Дата подачі: 21 Січ 2024 21:46
Оновлення: 21 Січ 2024 21:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38811

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу