Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів

Басюк, Н. А. (2024) Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів. Освіта. Інноватика. Практика, 12 (1). с. 25-31. ISSN 2616-650Х

[img]
Перегляд
Text
Download (393kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається історичне становлення та розвиток поняття «емоційний інтелект» у філософських поглядах мислителів Античного періоду. Ідея емоційного інтелекту, що сягає корінням первісного суспільства з його синкретичним характером мислення, знайшлапродовження й розвиток у натурфілософії. Думками про співвідношення чуттєвого і розумного, раціонального як передумови ідеї емоційного інтелекту сповнена вся філософська спадщина Античної Греції та Риму. Вони знайшли відображення у вченні про пізнання, про душу, у філософській етиці у роздумах про значення розуму й емоцій на шляху до щастя, свободи й душевного спокою, у спробах розкрити природу розуму й емоцій зточки зору фізіології та медицини.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект; емоція; розум; чуттєве; раціональне; філософ; Античність; навчання.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 04 Лют 2024 17:15
Останні зміни: 04 Лют 2024 17:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38931

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу