Вплив кольору на сприйняття бренду компанії

Франкова Н. (2024) Вплив кольору на сприйняття бренду компанії. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців ЖДУ імені Івана Франка з нагоди Днів науки.

[img]
Preview
Текст
Download (324kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 27 Черв 2024 11:27
Оновлення: 05 Лют 2025 15:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40523

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу