Розвиток емоційного інтелекту в майбутніх учителів початкової школи як підготовка до здійснення гуманно-етичної поведінки

Басюк, Н. А. (2024) Розвиток емоційного інтелекту в майбутніх учителів початкової школи як підготовка до здійснення гуманно-етичної поведінки. Суспільство та національні інтереси (4). 247 -260. ISSN 3041-1572

[img]
Перегляд
Text
Download (504kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект, майбутній вчитель початкової школи, вчитель, гуманізм, етико-педагогічні помилки, психологічне насильство.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 27 Серп 2024 15:18
Останні зміни: 27 Серп 2024 15:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40933

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу