Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів Інтернет-оголошень (на матеріалі англомовних текстів оголошень про роботу)

Предій Ю. Д. (2010) Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів Інтернет-оголошень (на матеріалі англомовних текстів оголошень про роботу). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 198–201.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (142kB) | Preview

Анотація

Стаття, що пропонується до розгляду, присвячена дослідженню текстів які функціонують у віртуальному середовищі Мережі Інтернет. На прикладі корпусу текстів оголошень близьких за тематикою було розглянуто моделі адресанта та адресата, виділено їх особливі та специфічні риси. Шляхом якісного та елементів кількісного аналізу було визначено, що афективно-оцінна лексика відіграє визначну роль у комунікативно-прагматичному спрямуванні текстів оголошень.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 12 Бер 2010 11:19
Оновлення: 14 Серп 2015 21:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4099

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу