Басюк, Н. А. (2024) Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня. Проблеми підготовки сучасного вчителя (30). с. 6-14. ISSN 2307-4914
|
Text
Download (501kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційний інтелект; соціально-емоційне навчання; соціально-емоційні навички; підготовка вчителів початкової школи; програми соціально-емоційного навчання; технологія; освітні компоненти; освітній процес. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 28 Жов 2024 06:16 |
Останні зміни: | 28 Жов 2024 06:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41597 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |