Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання

Гордієнко, О. А. (2024) Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (3). с. 80-90. ISSN 2522-1736

[img]
Перегляд
Text
Download (253kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: історичний аспект вивчення фольклору, усна народна творчість, фольклористика, літературна освіта, історія методики літератури, студенти – майбутні вчителі початкових класів
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 12 Лист 2024 16:56
Останні зміни: 12 Лист 2024 17:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41739

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу