Гордієнко О. А. (2024) Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). № 3. С. 80–90. ISSN 2663-4902. DOI: 10.31654/2663-4902-2024-РР-3-80-90.
Preview
2.pdf
Завантажити (253kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | історичний аспект вивчення фольклору, усна народна творчість, фольклористика, літературна освіта, історія методики літератури, студенти – майбутні вчителі початкових класів |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 12 Лист 2024 16:56 |
Оновлення: | 18 Черв 2025 16:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41739 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А. Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). 2024. № 3. С. 80–90. DOI: 10.31654/2663-4902-2024-РР-3-80-90. |