Педагогіка усвідомлених сновидінь — новий напрям освітньої діяльності у контексті інклюзивної парадигми

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2025) Педагогіка усвідомлених сновидінь — новий напрям освітньої діяльності у контексті інклюзивної парадигми. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті (7). С. 101–105. ISSN 2708-4809

[img]
Preview
Текст
Download (345kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > R Медицина (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 06 Груд 2024 20:52
Оновлення: 06 Груд 2024 21:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41952

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу