Інновації в маркетингу, менеджменті та бізнес управлінні: Тренди та перспективи

Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В. (2024) Інновації в маркетингу, менеджменті та бізнес управлінні: Тренди та перспективи. In: II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Impact of Artificial Intelligence and Other Technologies on Sustainable Development», 18-19 грудня 2024 р., Дніпро.

[img]
Перегляд
Text
Download (131kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Січ 2025 12:29
Останні зміни: 02 Січ 2025 12:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42189

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу