Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості

Вознюк, О. В. (2010) Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 40-43. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (133kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовується цілісно-системний, синергетичний підхід до аналізу педагогічної творчості. Показується, що творчій діяльності притаманні синергетичні риси, тому творчий педагог виявляє феномен творчої багатомірності, коли окремий талант вчителя складається із суми його талантів, коли цей вчитель спроможний поєднувати різні когнітивні стратегії, стилі діяльності та риси характеру.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 09 Лист 2010 09:02
Останні зміни: 14 Серп 2015 21:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4370

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу