Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу

Коновальчук, М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 155-157.

[img]
Перегляд
Text
Download (519kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 12 Січ 2012 21:47
Останні зміни: 14 Серп 2015 23:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5831

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу