Малярчук, О. В. (2010) Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Text
Download (272kB) | Перегляд |
Опис
Дисертація присвячується проблемі становлення та розвитку дистанційної форми навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Визначено головні передумови розвитку дистанційного навчання в умовах постіндустріальних суспільств та його характерні особливості. Подано характеристику розвитку різних форм навчання на відстані, починаючи з найдавніших часів; здійснено аналіз розвитку дистанційної освіти як науково-теоретичного та практично-освітнього феномена. У роботі розглянуто організаційно-методичні та технологічні засади дистанційного навчання, основні форми організації дистанційної освіти та базові технології навчання, провідні моделі, кадрові та змістові характеристики дистанційного навчання в системі вищої гуманітарної освіти США; алгоритм проходження дистанційного курсу студентом, характеристики процесу акредитації з метою використання позитивного досвіду в організації дистанційного навчання у гуманітарних ВНЗ України.
Тип елементу : | Дисертація (Автореферат) |
---|---|
Ключові слова: | дистанційне навчання, дистанційна освіта, вища гуманітарна освіта в США, акредитація, провайдер, тьютор |
Теми: | E Історія Америки > E151 Сполучені Штати (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 08 Лют 2012 09:29 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 00:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6422 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |