ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

Харчишина, О. В. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Сталий розвиток економіки (2). с. 152-156.

[img]
Перегляд
Text
Download (196kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: організаційна культура, корпоративний кодекс, принципи корпоративного управління
Теми: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Дата внесення: 21 Лист 2012 13:17
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8374

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу