Харчишина, О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (29). с. 139-141.
|
Text
Download (284kB) | Перегляд |
Опис
У статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємстві
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | організаційна культура, конкурентоспроможність, стратегічне управління |
Теми: | H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Лаборант Белла Антонян-Шевчук |
Дата внесення: | 23 Лист 2012 10:16 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 02:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |