Пушкар, Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). с. 410-417.
|
Text
Download (274kB) | Перегляд |
Опис
У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діалогічне навчання, комунікативна компетентність, професійна майстерність, мовленнєва діяльність, педагогічний дискурс, комунікативна діяльність, комунікативні технології, діалог |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 30 Лист 2012 10:35 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 02:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8474 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |