КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Везетіу К. В. (2012) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 181-186.

[img]
Preview
Текст
Download (268kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково- методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:53
Оновлення: 15 Серп 2015 02:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8685

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу