Везетіу К. В. (2012) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 181-186.
Preview
35.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та
наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено
основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у
післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково-
методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8685 |
ДСТУ 8302:2015: | Везетіу К. В. КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 181-186. |