Канова, Л. П.
(2012)
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ
ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ.
Вісник Житомирського державного університету (63).
рр. 214-218.
Опис
У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної
підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи,
форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За
критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами.
Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності
військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний
підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими
визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |