Формування креативності як складової педагогічної майстерності майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін у процесі вивчення іноземної мови

Лук’янчук, С. Ф. (2005) Формування креативності як складової педагогічної майстерності майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін у процесі вивчення іноземної мови. Науковий пошук молодих дослідників. Випуск ІІ.. с. 104-109.

[img]
Перегляд
Text
Download (137kB) | Перегляд

Опис

У статті описані шляхи формування креативності майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін у процесі вивчення іноземної мови та надаються приклади пошуково-творчих завдань на заняттях з англійської мови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: креативність, педагогічна майстерність, іноземна мова, студенти фізико-математичного факультету
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 24 Груд 2012 08:12
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8888

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу