Поліщук, Л. П. (2010) Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць (11). с. 102-105.
|
Text
Download (291kB) | Перегляд |
Опис
У статті охарактеризовано системний підхід до аналізу професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 25 Бер 2013 11:22 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 03:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9367 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |