Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії

Поліщук, Л. П. (2010) Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць (11). с. 102-105.

[img]
Перегляд
Text
Download (291kB) | Перегляд

Опис

У статті охарактеризовано системний підхід до аналізу професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 25 Бер 2013 11:22
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9367

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу