Підгурська, В. Ю.
(2013)
Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68).
с. 3-8.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто педагогічну практику як складову навчально-виховного процесу, що покликана навчити
студентів застосовувати науково-теоретичні знання з педагогіки, психології, фахових методик, а також
удосконалювати відповідні практичні навички. Зроблено історико-педагогічний аналіз практичної підготовки
майбутніх учителів, виділено періоди становлення і розвитку системи педагогічної практики. З’ясовано, що
найбільш ефективною, є практика, яка має неперервний характер, тобто здійснюється на всіх етапах
навчання. Визначено, що педагогічну практику варто розглядати як сприятливе середовище для формування
комунікативних професійних умінь майбутніх педагогів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |