ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ

Комурджі Р. З. (2013) ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 212–215. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (285kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено актуальну педагогічну проблему формування комунікативної компетенції майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування, визначено концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовано критерії та показники оцінювання рівня сформованості комунікативної компетенції майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування. Визначено, що результати вихідного рівня професійної підготовки музикантів-інструменталістів продемонстрували достатній рівень сформованості комунікативної компетенції.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 10:52
Оновлення: 15 Серп 2015 04:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9795

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу