Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ

Комурджі Р. З. (2013) ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 212–215. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 41.pdf]
Preview
Текст
41.pdf

Завантажити (285kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено актуальну педагогічну проблему формування комунікативної компетенції
майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування, визначено концептуальні підходи її
вирішення, обґрунтовано критерії та показники оцінювання рівня сформованості комунікативної
компетенції майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування. Визначено, що результати
вихідного рівня професійної підготовки музикантів-інструменталістів продемонстрували достатній
рівень сформованості комунікативної компетенції.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 10:52
Оновлення: 15 Серп 2015 04:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9795
ДСТУ 8302:2015: Комурджі Р. З. ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 212–215.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу