Ресурси де є Автор Андросович О. І.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 6.

Зайко Л. Я., Андросович О. І., Лиса І. В. (2023) Роль медіа та політичного PR у консолідації українського суспільства. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, 73 (2). С. 169–173. ISSN 2710-4664

Козловець М. А., Андросович О. І., Горохова Л. В., Оксютович М. О. (2023) Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (93). С. 41–49. ISSN 2663-7650

Башманівський В. І., Башманівська Л. А., Андросович О. І. (2023) "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" — вагома компонента сучасного навчального процесу. Вісник Книжкової палати (2). С. 8–13. ISSN 2076-9326

Андросович О. І., Башманівська Л. А., Башманівський В. І., Богуславський О. В., Давидова Л. В., Дюжева К. В., Зайко Л. Я., Лиса І. В., Партико З. В., Яблонська Н. М. (2023) Специфіка комунікативних впливів у соціокультурному просторі. Інше. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Башманівський В. І., Андросович О. І. (2021) Інтерактивне навчання в підготовці студентів спеціальності «Журналістика». Scientific and pedagogic internship “Methods of improving the training of qualified specialists in journalism, advertising and PR in Ukraine and EU countries” (7). С. 4–8.

Башманівський В. І., Башманівська Л. А., Андросович О. І. (2020) Вступ до спеціальності. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений Mon Jun 23 18:28:31 2025 EEST.