Ресурси де є Автор Андросович О. І.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 6.

Стаття

Зайко Л. Я., Андросович О. І., Лиса І. В. (2023) Роль медіа та політичного PR у консолідації українського суспільства. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, 73 (2). С. 169–173. ISSN 2710-4664

Козловець М. А., Андросович О. І., Горохова Л. В., Оксютович М. О. (2023) Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (93). С. 41–49. ISSN 2663-7650

Башманівський В. І., Башманівська Л. А., Андросович О. І. (2023) "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" — вагома компонента сучасного навчального процесу. Вісник Книжкової палати (2). С. 8–13. ISSN 2076-9326

Башманівський В. І., Андросович О. І. (2021) Інтерактивне навчання в підготовці студентів спеціальності «Журналістика». Scientific and pedagogic internship “Methods of improving the training of qualified specialists in journalism, advertising and PR in Ukraine and EU countries” (7). С. 4–8.

Навчальний матеріал

Башманівський В. І., Башманівська Л. А., Андросович О. І. (2020) Вступ до спеціальності. [Навчальний матеріал]

Звіт

Андросович О. І., Башманівська Л. А., Башманівський В. І., Богуславський О. В., Давидова Л. В., Дюжева К. В., Зайко Л. Я., Лиса І. В., Партико З. В., Яблонська Н. М. (2023) Специфіка комунікативних впливів у соціокультурному просторі. Інше. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений Mon Jun 23 15:39:41 2025 EEST.