Елементи, в яких автор: "Андрощук, М. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 9.

Андрощук, М. В., Кривонос, О. М., Кулик, С. П. (2024) Доцільність використання платформ Codewars та Сodingamе під час програмування в школі. Наука і техніка сьогодні (39). с. 409-419. ISSN 2786-6025

Франовський, А. Ц., Постова, С. А., Андрощук, М. В. (2024) Лінійна алгебра та аналітична геометрія в прикладах та задачах: навчально-методичний посібник для здобувачів закладів вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта» предметної спеціальності 014.04 «Середня освіта (Математика)». Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Андрощук, М. В., Жук, А. В. (2024) Використання середовища GeoGebra для вивчення шкільного курсу стереометрії (учнями 10-11 класів). Universum (13). с. 239-249. ISSN 2786-863X

Андрощук, М. В., Франовський, А. Ц. (2024) Змішана форма навчання, як один із видів організації освітнього процесу. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (17). с. 8-11.

Андрощук, М. В. (2024) Особливості використання віртуальної дошки на уроках математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (16-17 листопада 2023 р.). с. 7-11.

Севостьянов, Е. А., Довгопятий, О. П., Ількевич, Н. С., Андрощук, М. В. (2024) Про поведінку одного класу відображень, що діють на області з локально квазіконформною межею. Український математичний журнал, 76 (5). с. 751-764. ISSN 1027-3190

Андрощук, М. В., Франовський, А. Ц. (2024) Про умови збіжності деяких послідовностей, заданих рекурентно. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (17). с. 12-17.

Андрощук, М. В. (2023) Про вміння учнів розв’язувати завдання з параметрами. Концепт науки XXI: стратегії, методи та наукові інструменти: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції. с. 212-214.

Андрощук, М. В. (2022) Скрайбінг – одна з форм візуалізації навчального матеріалу на уроках математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (17-18 листопада 2022 р.). с. 7-11.

Цей список був створений у Fri Nov 22 05:59:02 2024 EET.