![]() | перехід на Верхній рівень |
Андрощук М. В., Зіновчук А. В. (2025) Wizer.me як засіб створення шаблонів для навчально-методичного забезпечення. Наука і техніка сьогодні (43). С. 453–465. ISSN 2786-6025
Андрощук М. В., Кривонос О. М., Кулик С. П. (2024) Доцільність використання платформ Codewars та Сodingamе під час програмування в школі. Наука і техніка сьогодні (39). С. 409–419. ISSN 2786-6025
Андрощук М. В., Жук А. В. (2024) Використання середовища GeoGebra для вивчення шкільного курсу стереометрії (учнями 10-11 класів). Universum (13). С. 239–249. ISSN 2786-863X
Андрощук М. В., Франовський А. Ц. (2024) Змішана форма навчання, як один із видів організації освітнього процесу. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (17). С. 8–11.
Андрощук М. В. (2024) Особливості використання віртуальної дошки на уроках математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (16-17 листопада 2023 р.). С. 7–11.
Севостьянов Е. А., Довгопятий О. П., Ількевич Н. С., Андрощук М. В. (2024) Про поведінку одного класу відображень, що діють на області з локально квазіконформною межею. Український математичний журнал, 76 (5). С. 751–764. ISSN 1027-3190
Андрощук М. В., Франовський А. Ц. (2024) Про умови збіжності деяких послідовностей, заданих рекурентно. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (17). С. 12–17.
Андрощук М. В. (2023) Про вміння учнів розв’язувати завдання з параметрами. Концепт науки XXI: стратегії, методи та наукові інструменти: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції. С. 212–214.
Андрощук М. В. (2022) Скрайбінг – одна з форм візуалізації навчального матеріалу на уроках математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (17-18 листопада 2022 р.). С. 7–11.
Франовський А. Ц., Постова С. А., Андрощук М. В. (2024) Лінійна алгебра та аналітична геометрія в прикладах та задачах: навчально-методичний посібник для здобувачів закладів вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта» предметної спеціальності 014.04 «Середня освіта (Математика)». Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.