![]() | перехід на Верхній рівень |
Константиненко Л. А., Баранівська О. О. (2019) Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання структурно-логічних схем та таблиць при викладанні біології людини (8 клас). Водні екосистеми та збереження їх біорізноманіття: Збірник наукових праць. С. 278–279.
Баранівська О. О., Власенко Р. П., Сорочинська О. А. (2018) Технології проблемного і розвиваючого навчання при вивченні біології в основній школі, розвиток креативного мислення. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (14–15 грудня 2018 р., м. Одеса). У 2-х частинах.. С. 10–13.