Ресурси де є Автор Башманівський Д. В.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 3.

Башманівський Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. С. 91–93.

Башманівський Д. В. (2019) Трансформація реклами в сучасному філософсько-освітньому просторі. Практична філософія (71). С. 3–7. ISSN 2415-8690

Башманівський Д. В. (2018) Міжкультурна комунікація в рекламних текстах сучасних ЗМІ. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич, 139 (2). С. 121–124. ISSN 2076-1554

Цей список був створений Mon Jun 23 18:19:18 2025 EEST.