Елементи, в яких автор: "Башманівський, Д. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 3.

Башманівський, Д. М. (2023) Реклама як чинник суспільних трансформацій: соціально-філософський аналіз. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Козловець, М. А., Башманівський, Д. М. (2019) Symbolic Exchange and Advertising in The Information-Based Society. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (85). с. 36-44. ISSN 2663-7650

Башманівський, Д. М. (2019) Поняття інформаційного простору в контексті соціально-філософського дослідження. Українська полоністика (16). с. 49-55. ISSN 2220-4555

Цей список був створений у Sat Apr 20 02:26:52 2024 EEST.